كی روش: مصدومیت جباری خبری بد برای تیم ملی است
نوشته شده توسط : boudika

'كارلوس كی روش' عصر روز چهارشنبه پس از تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تنها مشكل ما این است كه برخی از بازیكنان به شرایط ایده آل نرسیده اند كه امیدواریم فردا (پنجشنبه) به آمادگی مطلوب برسند.

وی ادامه داد: مصدومیت 'مجتبی جباری' از ناحیه زانو، خبری بد برای تیم ملی فوتبال است كه من قبلا در خصوص این آسیب دیدگی هشدار داده بودم اما توجهی به آن نشد.

وی با بیان اینكه تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی خانگی خود به تساوی رضایت داده است، افزود: با توجه به اینكه دیدار مقابل تیم قطر در تهران برگزار می شود، با تمام توان برای پیروزی مقابل حریف ظاهر خواهیم شد.

'كارلوس كی روش' در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبكستان نیز گفت: معتقدم برتری یك بر صفر ما در این بازی گویای همه چیز است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه كرد: اكنون تمام تمركز ما روی بازی با تیم قطر است و از آنجا كه در خانه خود میزبان قطر هستیم، تمام تمركز خود را برای پیروزی در این دیدار به كار گرفته ایم.

وی تاكید كرد: از هواداران فوتبال توقع داریم برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران به ورزشگاه آزادی تهران بیایند و تمامی سكوهای این ورزشگاه را در روز بازی با قطر پر كنند تا ملی پوشان با روحیه مضاعفی برای پیروزی تلاش كنند.

كی روش در خصوص كناره گیری 'فریدون زندی' از تیم ملی فوتبال ایران گفت: صحبت خاصی در این خصوص ندارم آنچه باید گفته می شد، در سایت فدراسیون فوتبال آمده است.

وی تصریح كرد: در تیم ملی فوتبال ضمانتی برای بازی كردن افراد نداریم، چرا از وضعیت تیم ملی راضی هستم.

وی در پایان خاطر نشان كرد: از وضعیت كنونی تیم ملی فوتبال ایران رضایت دارم.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه 23 خرداد ماه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2012 برزیل، میزبان تیم قطر خواهد بود.

ورزشی. ** 7537 ** 1589





:: برچسب‌ها: پرندگان , برف ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: